63 kvadratmeter i vitt

tisdag 23 februari 2010

herregud, jag flyttar!

Jag ska flytta! Ja, ingen större flytt och jag får fortfarande inte ett eget kök eller så. Men jag och min lillasyster ska byta rum. Förstår inte hur hon kan vilja byta till ett mindre rum, men det ska jag nog inte spekulera mer i. Tänk så ångrar hon sig? Redan imorgon kan jag ha ett större rum om allt vill sig. Dessutom får jag en 160 säng på köpet! Lyx eller vad? Givetvis kommer jag att sakna min fina väggtext som jag la ner tio timmar på och givetvis kommer jag att sakna min garderob som tyvärr får lämnas kvar i rummet, då det redan står två klumpar i rummet som är otympliga! Men så fort de får lite vit färg så tror jag , att jag med min kreativa hand kan skapa ett riktigt fint rum. Det bästa med det hela är att jag kan köpa in lite fler möbler nu! Kanske ett skrivbord. Nu måste jag andas lite lugnare så att jag inte trillar ihop. Hur kan jag vara nervös för att jag ska flytta två rum bort? Haha! Ni får se bilder när jag är klar!Nu ska jag rita och planera! Ha en bra dag!

1 kommentar:

  1. åh så spännande med att byta rum... Det ska bli kul att få se hur du fixar till det... Kommer säkert att bli så snyggt... Och så kul med ett större rum och att få ut och leta efter ett skrivbord... Tack för din fina kommentar du lämnade efter dig hos mig. Din sida är så fin och jag tittar gärna in igen...

    ha en underbar dag...
    många varma kramar
    Elin

    SvaraRadera

söta kommentarer