63 kvadratmeter i vitt

onsdag 31 mars 2010

Glad påsk



De små söta påskliljorna har slagit ut i mitt fönster!


Då var det skärtorsdag och jag har fått långledigt från jobbet och är ledig torsdag-tisdag! Underbart! Idag ska jag och Emma dra oss iväg på en loppisrunda men tyvärr måste jag hålla lite i pengarna för imorgon är det dags för den efterlängtade loppmarknaden på Forum i Köpenhamn! Åhå! Fina Köpenhamn! Ska bli så mysigt att åka dit med min pojkvän. Han är ju inte så mycket för loppis så jag har lovat en runda på Ströget trots att jag nog hade kunnat springa runt på Forum hela dagen! Önskar er alla en underbar påskhelg! Njut av ledigheten! Kram

2 kommentarer:

  1. Hej Du Rara!
    Jag ville bara kika in och önska dig en riktigt trevlig påsk! Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Det låter underbart med en tur till Köpenhamn..
    Önskar dig en härlig påsk med en massa gott och mys tillsammans med vänner och familj.
    kram
    sandra

    SvaraRadera

söta kommentarer