63 kvadratmeter i vitt

lördag 8 maj 2010

korsett











Igår landade denna underbara korsett som nu fått pryda min provdocka! Hittade den av en ren slump på tradera, och då var de endast 5 minuter kvar! Men den blev min för en helt okej summa! Trodde aldrig att jag skulle hitta en så fort i och med att hon är så pass tjock.
S
å jag vågade inte ta risken att vänta, utan la illa kvickt ett bud.

Hoppas att ni har en underbar helg, och att vädret är bättre än hos mig i Helsingborg. När ska v
årvärmen komma? Många kramar

5 kommentarer:

  1. Vad läckert!
    Ha en fin helg och hoppas vårvärmen kommer till er i Skåne.
    Kram Bodil på andra sidan plurret.

    SvaraRadera
  2. Så fint det blev !! Kul att klä på henne lite kläder , ser ut att va en fin korsett !! Kramar Susanne ♥

    SvaraRadera
  3. Hallåj, jag var på bakluckeloppisen...men vädret var ju sisådär så det var inte så många säljare...tyckte jag iallafall...inga fynd.. :(
    Bättre lycka nästa gång, du då??

    Kram

    SvaraRadera
  4. Vad snyggt det blev, underbar korsett.
    Vill gärna ha en sådan provdocka...
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  5. Wow, vilken läcker korsett!
    Må så gott

    SvaraRadera

söta kommentarer