63 kvadratmeter i vitt

fredag 18 juni 2010

knoppbräda





Knoppbrädan köpte jag för 5 kr och två av skorna är min mammas gamla och dem bruna hittade jag på forum i Köpenhamn för 50 danska kronor!


Här sitter jag med ett glas rosé i handen och firar min semester. Nu väntas en veckas ledighet med massor av mys och utflykter! Dessutom firar jag att min pojkvän har fått lägenhet! 72 kvadrat med gamla trägolv genom hela lägenheten! Snacka om att jag är avundsjuk!
På söndag åker jag och min fina till Småland, Öland och Blekinge för ett par dagars avkopplande!
Vi åker upp till Växsjö, vidare Lessebo, Nybro, Kalmar, Borgholm, Karlskrona, Ronneby och Karlshamn! Om ni har några tips på fina loppisar, mysiga café eller inredningsbutiker får ni väldigt gärna höra av er till mig! Ha en underbar helg allihopa! Nu ska jag laga lite mat och sen ska jag avkoppla med en kopp te och en bra inredningstidning! Stor kram till er alla!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vilken söt knoppbräda, och vilket fynd! 5 kr! Visst är det mysigt med små pallar, jag håller helt klart med. De får plats överallt och man kan göra så söta små stilleben i hemmet.

    Åh vad mysigt det låter med Småland, Öland och Blekinge. Jag hoppas ni får en underbar semestertripp och att solen skiner på er!

    Ser fram emot att se vilka fynd du gjort på vägen! ;)

    Stor Kram, Karin

    SvaraRadera
  2. Å så fin knoppbräda du hittat, och vilket fynd:) Underbart söta skor oxå, letat efter såna men hittar aldrig så jag får leta vidare.

    Ha en bra helg.
    Kram Kristina

    SvaraRadera
  3. Vilken alldeles underbar knoppbräda, vilket superfynd!

    Hoppas du får en riktigt härlig semestervecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera

söta kommentarer