63 kvadratmeter i vitt

tisdag 21 december 2010

nu är det jul här i vårt hus..









Min lilla gran är klädd, rummet är julpyntat och julen har kommit så fort.
Nästan alla klapparna är färdiga men ändå har julstressen smugit sig på.

Tänkte iallafall kika in och önska er alla en God Jul och be om ursäkt för min frånvaro. Men numera kommer jag att bo i flyttkartonger då det bara är lite mer än en månad kvar tills jag flyttar in i mitt egna. Så det blir nog inte så jätte många inlägg innan jag flyttat in.

God Jul och ett Gott Nytt År! / Amelie


2 kommentarer:

  1. Jag vill bara titta in hos dig och önska dig en riktigt fröjdefull jul! KRAM Petra, Romantiskahem

    SvaraRadera
  2. Så vackert och julmysigt du har ordnat det! Otroligt stämningsfullt.

    Gott nytt år på dig, och stort tack för alla dina söta kommentarer inne hos mig!!!
    KRAMAR, Carina

    SvaraRadera

söta kommentarer