63 kvadratmeter i vitt

tisdag 30 augusti 2011

höst på riktigt



Nordljus är en av mina favorit inredningsböcker och min sandstenskruka från Nina gör sig perfekt här hemma. Lyktan är ett loppisfynd som som jag bara älskar!


Nu är det höst på riktigt, och jag har väldigt blandade känslor för det. Jag älskar hösten men sommaren ligger mig så varmt om hjärtat. Nu när jag har varit borta i princip hela sommaren, så känns det som om jag fått för lite av den svenska. Även om den mest har regnat bort. Det är väl bara att acceptera och istället ta en bra bok och krypa upp i soffan, med massor av tända lyktor.
Nu blir det jobb! Stor kram


5 kommentarer:

  1. Wow, vilken fin blogg! Underbara bilder! Den kommer jag att följa! Kram Linda

    SvaraRadera
  2. Men sååå fint..vilken söt liten lykta du har lyckats hitta !! Och den lilla balettklänningen du visade i ditt förra inlägg..ohh så söt den är !!
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Hej
    Nordljus är en favorit här med det tröttnar man inte på:)
    härligt fin lyckta du har hittat..
    ha dig en fin fin onsdag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Söta Amelie, alltid så fina bilder....

    Varma hälsningar Loellan

    SvaraRadera
  5. Sååå otroligt vackert du har. Här måste jag titta in ofta.

    Kram Therese

    SvaraRadera

söta kommentarer