63 kvadratmeter i vitt

måndag 10 oktober 2011

gamla menykort





I lördags gjorde jag ett besök i Ängelholm och givetvis var ett av stoppen vintagebynina! Jag klarar inte av att vara där!! Jag vill ha allt. Kan gå i flera timmar och bara ta in massor av inspiration! Med hem fick iallafall dessa franska gamla menykort följa. Tänkte att de skulle få hänga i köket sen men först måste jag ju hitta en hylla. Sen hittade jag en bukett i de finaste lila färgerna! Som ni vet så har ju jag blivit helt galen i lila!
Det var allt för idag, ikväll står det svamp på min matmeny. Vi fick med 5 liter trattisar hem igår! Muuumms!
Ha en fin vecka! Kramkram Amelie


6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hjåller med dej gällande Vintage by Ninas butik!!!!Kan också gå där i timmer!
    ler!
    Fin butett!
    Ha en fin Måndag!
    Kathrine

    SvaraRadera
  2. Dom är fina dom där gamla menykorten !! Jag har också ett som jag har hängandes i köket !
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  3. Hej
    de är verkligen fina och Nina har så mycket vackert!
    en mys kväll till dig kram
    sandra

    SvaraRadera
  4. Åhh så fina kort..kan tänka mig att man blir alldeles galen i Ninas butik..snart kommer ju boken, ett måste eller hur ?
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  5. Så fina menykort, en härlig detalj. Ja Nina är en stor inspirationskälla för mig också, hon har så mycket fina saker. Lila gillar jag också mer och mer, fint mot grått och vitt. Ha nu en fin vecka. Kram Paula

    SvaraRadera
  6. Jipppeeee nu funkar det och kommentera, har försökt flera ggr här hos dig den sista tiden utan att lyckas :-)) //Paula

    SvaraRadera

söta kommentarer