63 kvadratmeter i vitt

torsdag 20 oktober 2011

Stofæske





Har länge letat efter en fin ask inklädd i tyg, såkallad Stofæske på danska.
Jag har hittat flera stycken inne på bella center och forum, men aldrig köpt någon eftersom jag inte varit hundra procents säker på färgerna eller mönstren. Men när jag såg denna under nyheter på vintagebynina.com så blev jag förälskad! Den blev min med detsamma. Egentligen vill jag ha en liten samling men det får ta sin lilla tid att finna dem. Önskar er alla en jätte skön helg! Kram Amelie

4 kommentarer:

  1. Åhhh vad fin..passar perfekt hemma hos dig..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  2. Superfin!! Har två stycken små tygaskar jag också, men inte en så stor och fin som du hittat. Jag vill också ha fler, fullkomligt älskar dessa askar, urcharmiga!! Och så fint du har det. Din stora kaminspegel på väggen är ju helt underbar!!!! Fin fredag till dig. Kram Paula

    SvaraRadera
  3. Åhhhh vilken fin!!!!
    Vill ha ler!
    Ha en superfin helg!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Underbart vacker tygask Amelie! Fanns ju några stycken på BC sist (köpte en liten till butiken), men de flesta hade ju ganska knepiga färger/mönster.

    Trevlig kväll!
    Kram Marie

    SvaraRadera

söta kommentarer