63 kvadratmeter i vitt

torsdag 24 november 2011

julkänslor





Från och med nu blir det massor av jul på mina 37 kvadratmeter. Igår fixade jag till denna stjärnan och imorgon ska jag binda lite kransar. Jag vet inte om det är lite tidigt att ta fram merry christmas kudden, men jag blev så sugen. Köpte den på hm home uppe i stockholm. Antagligen är det de enda röda som kommer att finnas här hos mig. Är inte så mycket för en röd jul utan det kommer nog bli mycket silver och vitt! Ha en fin helg så hörs vi på söndag! Kram Amelie

8 kommentarer:

  1. Stjärnan är jättefin och jag kudden likaså :)
    Ha en trevlig första advent!
    kram Tini

    SvaraRadera
  2. Jätte fint!!!
    Kram o ha en fin dag.
    Ninni

    SvaraRadera
  3. Hej, stjärnan är jättefin, har du köpt den, var har du köpt den i så fall. skulle gärna få tag på en själv. Kudden är ju bara så lagom, jag är också försiktig med rött.
    Trevlig helg till dig.
    Kram Liselott.

    SvaraRadera
  4. Enkelt och harmoniskt, det här gillar jag!
    /Cia

    SvaraRadera
  5. Hej
    så härligt det ser ut och kuddarna är så fina..
    Kanonfint med stjärnan...
    ha en mysig helg
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  6. Så vackra bilder Amelie!

    Ses snart!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Så fina kudder .... Kram Karina

    SvaraRadera
  8. Jättefin stjärna!
    Fin blogg du har :)

    Ha en bra dag!

    SvaraRadera

söta kommentarer