63 kvadratmeter i vitt

måndag 23 januari 2012

måndag igen





Så var det måndag igen. Veckorna flyger verkligen förbi! Vilket man inte har något emot denna tiden på året! Våren får gärna komma nu!

Igår hade jag en helt fantastisk dag. Jag o m och min mamma åkte över till Kastrup för att ta emot min lillasyster som varit ute o rest i Asien i 2,5 månad! Jag trodde att min hjärta skulle stanna varje gång dörren öppnades, och när hon väl kom! Åh gud vilken glädje! Vi grät allihopa!
Sen fick jag höra massor av roliga saker och jag blev så sugen på att ge mig ut och resa igen. Resor ger en så mycket! Gud vad jag är glad att ha min syster yster hemma igen!

Idag blir det jobb på Fridas Hem! Farligt att jobba bland alla fina saker som man vill köpa med sig hem, men nu måste jag ju hålla mig för om mindre än 1 månad så flyttar jag! Hjäälp!

Ha en skön start på veckan! Kramar Amelie

7 kommentarer:

  1. Hej
    Åh så roligt för er, skönt att ha henne hemma igen...
    härliga bilder och kul med flytten...
    ha en härlig måndag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  2. Åh ! Såå fint du har det där på byrån !!!! Det lilla akvariet är underbart !!
    Skönt att få hem systern igen :)
    Kramar // Susanne ♥

    SvaraRadera
  3. Fin bild!
    Låter som en mysig Söndag
    Ha en fin Dag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Underbar bild.Skönt att få hem syster igen.Ha en härlig måndag.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  5. Härliga bilder!!
    Skönt att ha systra hemma igen! :)
    Kul med flytten!

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Förstår att det känns skönt att din syster är hemma igen och grattis till den sålda lägenheten!

    Underbar bild! Ännu roligare att se bilder från ditt vackra hem nu när man har sett det på riktigt!!!

    Kramar Marie

    SvaraRadera

söta kommentarer