63 kvadratmeter i vitt

måndag 6 februari 2012

franska askar



På mitt lilla avlastningsbord nedanför min stora kamin spegel har jag en samling askar. Två av de är inklädda i tyg och den ena har en fin text på sig. Alla tre askarna är franska!

Igår hade jag en super mysig söndag. Det hela började med att Markus ringde på dörren kl 06.00. Då hade han kommit hem efter tio dagar i Österrike. Så himla skönt att få hem honom.
Sen hade jag turen att få följa med Frida på inköp hos Tine K. Åh så kul det var. Massor av inspiration och gud så mycket fint. Det blev några timmar som försvann så fort!
Med detta inlägg önskar jag er alla en skön måndag!
Kram Amelie

8 kommentarer:

  1. Underbara, ha en fin måndag kram

    SvaraRadera
  2. hej
    Tycker de är så fina dessa gamla askar....
    så kul med Tine K kan tänka mig mycket inspiration
    ha en vacker dag
    kram
    sandra

    SvaraRadera
  3. Underbara askar!!!
    Och franska också!!
    Då är det extra fint!
    Ha en fin dag
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  4. Superfina askar:))

    Ha en bra dag!
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Vilka vackra askar!!!
    Ja du verkar ha haft en super söndag! :)

    Kram Tina

    SvaraRadera
  6. Bloggen din er helt nydelig:)
    Du burde melde deg inn i Vintage Interior Blogs,se link på min blogg.For noen vakre ting du har,og du tar de nydeligste bilder.Takk.
    Tove:)

    SvaraRadera
  7. Ljuvliga askar Amelie!!!

    Kul med inköp hos Tine K, de har så otroligt mycket fina saker.

    Ha en mysig kväll!
    kram Marie

    SvaraRadera

söta kommentarer