63 kvadratmeter i vitt

fredag 25 maj 2012

pioner i alla dess underbara färger





Förra helgen när jag var i Helsingör så sålde de 5 pioner för otroliga 20 danska. Jag köpte på mig 15 stycken och köpte lite oasis till och sen svängde jag ihop detta i min finaste terrin från vintage by nina. Är ganska så nöjd med tanke på att det är första gången som jag gör ett sådant här blomster arrangemang. Bredvid kan ni även se mitt nya fynd som jag köpte av My vintage home. Det allra finaste gamla akvarium. Nu blir det jobb! Trevlig helg till er alla! Kramar Amelie

5 kommentarer:

  1. Vilken lycka att få frossa i pioner och jag tycker ditt arrangemang blev så vackert i terrinen. Så fint akvarium!
    Önskar dig en fin helg!
    Kram, /Cia

    SvaraRadera
  2. Men ohhh så fint, du lyckas alltid att få till det så där fint !! Och akvariet, ett sånt vill jag också ha..
    Kraaam Anette

    SvaraRadera
  3. Ljuvliga pioner!!
    Superfint akvarium!!
    Precis som Anette, vill jag oxå ha ett sånt... :0)

    Ha en härlig pingsthelg
    Kram Tina

    SvaraRadera
  4. Både akvariet og blomstene var superfine!!!
    Ha en riktig fin helg!

    SvaraRadera

söta kommentarer