63 kvadratmeter i vitt

tisdag 24 juli 2012

stil og stemning


När jag var i Köpenhamn i maj så besökte jag söta Randi i hennes underbara butik och gissa om jag blev glad när jag hittade dessa fina. Jag har länge varit på jakt efter ett par men de kostar en hel del. Randi hade ett pris som passade min plånbok, så jag slog till direkt!

Äntligen har värmen kommit hit. Jag lapar i mig solens alla strålar och försöker samla energi för att orka hösten och vintern. Det blir lite tid till inomhus arbete och därför ligger alla projekt och ideer som jag har åt sidan. När regnet återkommer så ska jag ta tag i dem men just nu vill jag bara vara och må bra.
Ha en skön vecka! Kram Amelie

8 kommentarer:

  1. Så fina dessa ströare var vilken tur du hade!
    Hoppas du får en fin vecka, och att solen visar sej!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  2. Vad vackra de är, skulle själv kunna tänka mig dem:)

    Ha en fin tisdag!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. They are beautiful!!!

    Love from Holland
    Peet Fort Lapin

    SvaraRadera
  4. Superfina ströare!!
    De var väntan värd.. :)

    ja här har sommaren oxå slagit till, med sol och +28 grader!
    Så det gäller att njuta så länge det varar..

    Ha en fin vecka
    Kram Tina

    SvaraRadera
  5. Superfine!!! Jeg leter også etter slike, men ja, de er akk så dyre! Heldig som kom over noen som er rimeligere, da måå man bare slå til!:)

    Klem!

    SvaraRadera
  6. De är underbara! Jag har varken salt eller pepparkar just för att jag letar efter de rätta :)

    SvaraRadera
  7. Vilka underbara fynd Amelie! Härligt när man hittar små guldkorn man länge letat efter!! Ja nu njuter vi av sommaren som äntligen hittade hit :-)) Ha en underbart solig dag! Kram Paula

    SvaraRadera
  8. Lille Weiß hat gesagt......

    Traumhaft schönes Foto.
    Die suche ich auch schon sehr,sehr lange.
    Wenn du mal einen Tip hast sagt doch bitte bescheid.

    Sei lieb gegrüßt

    Monika

    SvaraRadera

söta kommentarer