63 kvadratmeter i vitt

onsdag 4 september 2013

Sovrum




Delar med mig av sovrumsbilder. Här sover jag som en prinsessa.

Då är jag tillbaka! En väldigt lång paus blev det men det på grund av en massa förändringar i mitt liv.Nu är jag en go och glad göteborgare och känner redan efter 2 veckor här att jag kommer trivas. Skolan har börjat och sedan en vecka tillbaka så har mitt huvud mest snurrat runt. Skolan kommer att ta mycket tid nu innan jag har kommit in i det men sen ska jag ta tag i både blogg och butik. Har ni tur så kommer det ut nya varor redan nu i veckan men jag tror mer på söndag kväll. Nu är det dags för lite plugg innan skolan börjar. 
Kram Amelie

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Är inne på bloggen för första ggn...och tycker du har det mysigt....vilken läcker lägenhet du verkar har hittat i Götet.....jag har själv bott där när jag var yngre ,i åtta år...det var en härlig tid...men nu är jag norrlänning igen ;)))
    Ha det gott!
    Kram bia

    SvaraRadera
  2. Åh vad fint!
    Ha en riktigt härlig onsdagkväll!
    Kram/Lena

    SvaraRadera
  3. Ser underbart ut Amelie! Göteborg är en härlig stad, vi var där nu i helgen, längtar redan tillbaka :-))

    Kraam Paula

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

söta kommentarer