63 kvadratmeter i vitt

onsdag 20 november 2013

Vårt nya skåp



Så avslöjar jag min hemlighet. Detta skåp är anledningen till att jag sparat pengar och sålt av en hel del saker. Skåpet är en dröm som jag fick lov att köpa av Susanne - den gamla skolan. Från första gången jag såg skåpet så sa jag till Susanne att om hon en dag skulle bli tokig och vilja sälja skåpet så skulle hon sälja det till mig. Tro det eller ej. För en och en halv månad sen så fick jag ett mejl av Susanne att den gamla skolan skulle säljas och att skåpet inte fick plats hos dem. Det får de egentligen inte här heller men jag har gjort plats för jag kunde inte tacka nej. Tusen tack Susanne för att jag fick köpa det och tusen tack till min älskling som körde hela vägen till Skåne med skåpbil och bar skåpet till mig. Vad hade jag gjort utan honom? Ibland är han lite för snäll! 

Så önskar jag er en härlig onsdagskväll och glöm inte att kika in på www.winckvintage.com för lite härligt julpynt! Kramar Amelie

9 kommentarer:

  1. Amelie

    Heldige deg. Skåpet er aldeles nydelig.
    Godt å ha en altfor snill mann som hjelper. Det har jeg også!

    Klemmer

    SvaraRadera
  2. Åhhhh så vackert! Vilken dröm!

    Ha en finfin onsdagskväll!

    Kram Johanna

    SvaraRadera
  3. Åh, det fick ju plats! Har funderat mycket på det ska du veta :) Och vackert blev det förstås. Sååå vackert!
    Stor varm kram till er båda mina söta favoriter <3

    SvaraRadera
  4. Skapet er jo en drøm!! Virkelig vakkert!! Hva skulle vi gjort uten de snille, flinke og tålmodige mennene våre;)
    Ha en fortsatt fin onsdagskveld!:)) Klem

    SvaraRadera
  5. Åhhhhhhhhhhhhh så fint det blev och förstår din Lycka!
    Kramar Kathrine

    SvaraRadera
  6. Åhhh det var detta du ville köpa..såå roligt att det äntligen är ditt nu..Så Sussanne ska sälja skolan och flytta, synd att hon inte bloggar längre...Kraaam Anette

    SvaraRadera
  7. DÅN!!!!
    DU har min fulle forståelse!Så vakkert :)
    Toveklem:)

    SvaraRadera
  8. Så grymt snyggt skåp...förstår att du så gärna ville ha det.
    Kram Liselott

    SvaraRadera
  9. Så fint det passar hemma hos dig !! Jag känner verkligen att det kom i rätta händer :)
    kramar // Susanne

    SvaraRadera

söta kommentarer